پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227026
سنگ‌هاي طاهري با وزير واکنده شد/ پرسپوليس فعلا در ساحل امنيت مديريتي
تاریخ انتشار : 1395/08/23 17:16:57
نمایش : 1214
گمانه‌زني‌ها درباره شرايط مديريتي باشگاه پرسپوليس با نشست ديروز سرپرست اين باشگاه با وزير ورزش به سنگ خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از افکار نيوز طبيعي بود وقتي وزير جديد ورزش و جوانان معرفي شد شايعات و گمانه زني ها در مورد تغييرات در بخش هاي مختلف مديريتي چه در خود وزارت و چه در ارگان ها و شرکت هاي وابسته به وزارت ورزش شيوع پيدا کند. 

يکي از قوي ترين گمانه زني ها در قسمت تغييرات مربوط به ماندن و نماندن علي اکبر طاهري سرپرست باشگاه پرسپوليس بود. حتي کار به جايي رسيد که روز معارفه مسعود سلطاني فر به شدت خبري بين رسانه اي ها پيچيد که طاهري استعفا کرده است. البته مشخص است که وضعيت مديريتي باشگاه پرسپوليس از حالت سرپرستي به سمت مديرعاملي بايد مشخص شود. شايد يکي از بزرگترين نقدهايي که در مورد سرخپوشان به گودرزي وزير سابق مي شد همين روند سرپرستي اداره شدن اين باشگاه بود و به همين دليل با روي کار آمدن سلطاني فر اولين جايي که در مورد تغييرات در آن شايعات شروع شد پرسپوليس بود. 

اينکه چه کساني و يا چه جرياني و با چه اهدافي اين شايعه را به شدت وسيعي پخش کردند خود سوالي است که نياز به بررسي دارد اما با وجود شدت شايعه و عدم پاسخ دهي از سوي باشگاه پرسپوليس در اين زمينه اين اتفاق روز چهارشنبه اي که گذشت رخ نداد و البته تا امروز هم خبري از استعفا يا برکناري نبوده است.

مسلم است در فضايي که شايعات در مورد ماندن و يا نماندن يک مسئول قوت مي گيرد و هر روز به شکل عجيبي در رسانه ها مطرح مي شود کار کردن را براي هر مديري سخت مي کند و مدير بايد با چالش مجموعه خود را جلو ببرد. 

در همين زمينه روز گذشته علي اکبر طاهري راهي وزارت ورزش شد و با مسعود سلطاني فر جلسه اي را برگزار کرد.

گفته مي شود در اين نشست سرپرست باشگاه پرسپوليس براي روشن شدن وضعيت خود و اين فضاي گمانه زني که در مورد مديريت پرسپوليس پيش آمده با وزير ورزش صحبت هايش را مطرح کرد و به او اعلام کرد اين فضاي ايجاد شده به پرسپوليس لطمه وارد مي کند و بهتر است اگر وزارت روي او نظري ندارد هر چه زودتر تصميم گيري کند و درغير اين صورت با آرام شدن فضا وي به کارش ادامه دهد. 

وزير ورزش نيز در اين جلسه که تشکيل آن ضروري به نظر مي رسيده اعلام کرده که براي وزارت ورزش استقلال و پرسپوليس اهميت دارد و فعلا در برنامه هاي اين وزارت تغيير نيست.

سلطاني فر ظاهرا به طاهري تاکيد کرده به کارش ادامه دهد و روي فعاليت هاي پرسپوليس تحقيقات انجام شده و اين باشگاه مورد رصد قرار گرفته است و نيازي به تغيير در اين باشگاه نديده است.

به نظر مي رسد با اين جلسه اي که بين طاهري و سلطاني فر تشکيل شده فعلا از تغييرات در پرسپوليس خبري نيست تا شايد زماني که وزير ورزش در فرصتي مناسب به دنبال اين باشد که فضاي مديريت باشگاه را به سمت مديرعاملي ببرد. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html